DANĚ A DAŇOVÉ PORADENSTVÍ
Chcete se vyhnout rizikům plynoucích z chybného daňového nastavení nebo byste rádi využili možností vedoucí k daňovým úsporám? Jsme silnými partnery jak velkých společností tak drobných podnikatelů, kteří hledají optimální cestu k daňové efektivitě a zároveň se chtějí vyhnout rizikům, která v oblasti daňové problematiky nepředstavují nic neobvyklého.
Daňové poradenství je v naší společnosti stavěno zejména na dlouhodobých zkušenostech našich pracovníků v oboru. Klienti oceňují zejména vysokou odbornou znalost a orientaci v české daňové problematice. Naším cílem je poskytování prvotřídní podpory s ohledem na požadavky každého klienta. Každý z našich klientů se může spolehnout, že od nás získá služby a servis připravené přesně na míru.
právnické a fyzické osobyDaň z přidané hodnoty (DPH)Silniční daňDaň z nemovitých věcí (dříve daň z nemovitostí) a daň z nabytí nemovitých věcíMezinárodní daňové plánování
V oblasti daňového poradenství pro fyzické osoby klientům nabízíme úvodní konzultaci spojenou s kontrolou stávající dokumentace, poradenství nad vybranými oblastmi, které mají přímý dopad na daňové zatížení, zpracování kalkulace daně, vyplnění formuláře daňového přiznání, podání daňového přiznání na příslušný finanční úřad.
V rámci oblasti daní a daňového poradenství nabízíme také služby, které pokrývají následující problematiku:
- daně silniční, daně z nemovitých věcí, daně z nabytí nemovitých věcí
- daňové plánování a nastavení daňového zatížení společnosti
- zastupování před správcem daně či asistence při daňových kontrolách
- daňové nastavení při vzniku společnosti a založení podnikání
- daňové poradenství dle požadavků klienta
ÚČETNICTVÍ, AUDITY
Servis v této oblasti poskytujeme tak, abychom vždy docílili efektivního využití účetnictví k lepšímu řízení podnikání. Zabýváme se finančním, manažerským i mzdovým účetnictvím. Jsme schopni výrazně zvýšit kvalitu účetní závěrky, dokážeme z účetnictví získat více informací, díky kterým je možné ušetřit a zvýšit efektivitu řízení společnosti.
Jsme přesvědčeni, že kvalitní účetnictví vychází vždy z velmi dobrého pochopení klientových požadavků a oblasti, ve které podniká. Velmi proto dbáme na osobní přístup, vždy vycházíme z konkrétních potřeb daného klienta. Účetní strategie stavíme pokaždé přesně na míru konkrétním požadavkům a cílům.
Nabízíme kompletní vedení účetnictví s veškerými návaznými a souvisejícími kroky, stejně tak jsme ale schopni nabídnout účetní podporu, možné je nás využít i pro revizi, kontrolu a audity stávajících systémů.
- kompletní roční účetní závěrka a audit
- sestavení rozvahy, výsledovky, výkazu cash flow a výkazu o změnách vlastního kapitálu
- vedení účtů hotovosti a bankovních operací
- evidence a zpracování závazků a pohledávek
- aktuální přehledy pohledávek a závazků
- evidence drobného a dlouhodobého majetku včetně odpisů
- inventurní zápisy
- asistence při uložení účetní uzávěrky do sbírky listin obchodní rejstříku
- vypracování vnitřních směrnic- nastavení vhodné účetní osnovy
Zaměřujeme se ovšem i na tvorbu výkazů jak pro účely statutárních orgánů, nebo pro další instituce jako jsou finanční úřady, zdravotní pojišťovny, správy sociálního zabezpečení, Česká národní banka apod.
Zcela automaticky s převzetím mzdové agendy od nás získáte servis a podporu v oblasti legislativních změn, které pravidelně sledujeme. Nebudete tak muset ztrácet čas sledováním a studiem nových zákonů a předpisů. Pokud vás zatěžuje komunikace s úředníky, tak v rámci našich služeb nabízíme zastoupení s veškerými orgány státní správy.
Naprostou samozřejmostí je pro nás zabezpečení vašich důvěrných informací.
Standardně v této oblasti nabízíme:
- výpočet a zpracování měsíčních mezd včetně srážek, exekucí, náhrad, dovolené
- zúčtování mezd
- výplatní listiny, výplatní pásky a výplatní výčetky
- platební příkazy úhrad
- podkladová evidence mezd – mzdové listy a daňová přiznání
- pracovní smlouvy HPP, DPP, DPČ
- přihlášení/odhlášení zaměstnanců k ZP, SP
- zpracování přehledů pro instituce ZP, SP
- výpočet srážek daní odvodů – přehledy, přiznání pro FÚ
- přihlášení a výpočet částek zákonného pojištění zaměstnavatele
- zpracování přehledů pro úřad práce
Naše nabídka obsahuje také zpracování konsolidované účetní závěrky.
V rámci oblasti účetnictví a auditů nabízíme také služby, které pokrývají následující problematiku:
- zajištění provedení auditu
- příprava podkladů pro audit a spolupráci s auditory
- manažerské účetnictví
- účetní podpora
SPRÁVA A ŘÍZENÍ SPOLEČNOSTÍ
V posledních dvaceti letech neustále slyšíme od každé politické strany, že sníží administrativu spojenou s podnikáním. Realita je ovšem zcela jiná. Například v pravidelných reportech Doing Business, které sestavuje Světová banka, se Česká republika v oblasti, která mapuje rozjezd podnikání, propadá v celosvětovém žebříčku stále níže. Patříme mezi země, kde je podnikání z hlediska administrativy nejnáročnější. I z tuzemských průzkumů vyplývá, že si čeští podnikatelé stěžují na stále větší byrokracii. Čas, který by chtěli věnovat svému podnikání, musí stále více věnovat nepříjemné administrativě. Řešení od naší společnosti nabízí pro podnikatele výraznou úlevu. Díky našim zkušenostem, které souvisí se zakládáním společností a jejich následným provozem zejména z administrativního hlediska, jsme se rozhodli nabídnout podnikatelům kompletní servis, díky kterému mohou drtivou většinu byrokratických záležitostí převést na naše bedra.
V rámci kompletního zastřešení statutárních služeb dokážeme nabídnout asistenci při:
- svolání řádné valné hromady v souladu se zákonem a zakladatelským dokumentem společnosti
- uspořádání řádné valné hromady
- sepsání zápisu o průběhu řádné valné hromady
- vypracování návrhu na rozdělení zisku a úhrady ztráty statutárního orgánu
- vypracování zprávy dozorčí rady k účetní závěrce a činnosti společnosti
- uspořádání mimořádné valné hromady
- komplexní revizi sbírky listin
- vyřízení živnostenských oprávnění včetně ohlášení změn
- registraci k daním na místně příslušném finančním úřadě